pr0n.pl pr0n.pl - Cytaty z 25 października 2006

#9443 +(14)- [X] [1 komentarz] (2006-10-25 22:28:47)

<@mIGu^gen2> enlarge your enterprise
<@mIGu^gen2> napisze to na wejsciu do firmy
< SeC-> cos jak enlarge your penis ;d
<@mIGu^gen2> kids, the slower you code, the bigger your penis is
< SeC-> ta i jeszcze "don't try this at home"
<@mIGu^gen2> we are trained code monkeys without life, don't try this at home
< viedzma> ej ale ja nie mam penisa, a kodzę wolno i co ?
<@mIGu^gen2> jak sie nie ma penisa, to nie mozna inaczej
< SeC-> moze Twoj facet ma?
<@mIGu^gen2> takie zycie
<@mroq> jak sie nie ma penisa to nie mozna kodzic
<@mIGu^gen2> haha
<@mroq> to sie wtedy nazywa szydełkowanie

#9431 +(22)- [X] [1 komentarz] (2006-10-25 13:45:29)

<Agata^> mam fachowe pytanie - czy są tu jacyś admini?:)
<gregj> 50% miesa
<Agata^> dobra, to zadaje pytanie
<Agata^> jaki jest najlepszy sposob na przekonanie admina sieci, zeby odblokowal port 3724?:)
<Agata^> (zakladajac, ze on pewnie nie bedzie chcial)
<Agata^> i zakladajac, ze przekonywac bedzie kobieta
<gregj> bedziesz to roic mailem, czy osobiscie
<Agata^> moge osobiscie
<Agata^> mieszka na moim pietrze, a jutro jest impreza :)
<Agata^> (tzn nie wiem, czy admin na nia idzie)
<gregj> powiedz mu ze masz narzedzie Veritas network utility, i musisz sie z nim laczyc
<gregj> admin to bedzie ten co podpiera sciane, duzo pije, i tanczy z choinka, a na koniec zyga na wszystko

#9429 +(3)- [X] [4 komentarze] (2006-10-25 12:12:14)

mode/#studenci [+h bebe] by airbase
mode/#studenci [+h narp] by airbase
mode/#studenci [+h Andreew] by airbase
<airbase> NIE MOGE CI WIEEEEELEE DAAAAAC

#9430 +(30)- [X] [18 komentarzy] (2006-10-25 12:12:57)

<Qba> Tomek! Mam plan na jutrzejszy dzień
<Qba> Słuchaj... Już po 8:00, wszyscy zastanawiają się dlaczego nie ma nas w biurze... I nagle do biura wpadam ja w stroju Batmana
<Qba> I pytam
<Qba> Gdzie jest Tomek?
<Qba> A wtedy do biura wpada Gudan w przebraniu rabina (bo jak Batman to i rabin)
<CiT> LOL xD
<Qba> i krzyczy:
<Qba> Potrzebują Cię batmanie!
<CiT> A jakie rabin miałby moce? :P
<CiT> Umiałby oszczędzać...
<CiT> dobrze inwestować pieniądze... :P
<Qba> Wyzyskiwać klasę robotniczą...
<CiT> :D
<CiT> Ta... Możnaby każdego dnia przychodzić w innym przebraniu i coś odpierdalać :D
<CiT> Albo przyszedłbym normalnie do pracy, odpalił kompa itp. i nagle "błeeeee" z brzucha wyskoczyłaby mi figurka obcego z hektolitrami ketchupu! :D
<Qba> A do biura wpadłby Gudan przebrany za Predatora!
<CiT> xD
<Qba> I ja jako space marine wskakuje z okrzykiem : uciekajcie bede was oslanial :)
<Qba> Cin oczywiscie bedzie królową obcych :P do której bedzie zmiezał samotnie Gudan :P
<CiT> o fak :D
[czytaj dalej...]

#9432 +(22)- [X] [0 komentarzy] (2006-10-25 15:26:03)

<Newsroom CHIP Online> Firma Apple zaprezentowała dziś notebooki z najwyższej półki cenowej &#8211; MacBook Pro wyposażone w nowe procesory Intela, Core 2 Duo. Według producenta, komputery bazujące na Meromie, bo taka jest nazwa kodowa mobilnej wersji Core 2 Duo powinny być o 39% niż poprzednie wersje korzystające z Core Duo bez dwójki w środku.
<usercontrol> Zielone żyrafy powinny być o 42% od szczękoskrętnych słoni.

#9436 +(18)- [X] [3 komentarze] (2006-10-25 19:43:32)

19:40 <@slashbeast> kurwa
19:40 <@slashbeast> nie
19:40 <@slashbeast> ja zaraz komus jebne
19:40 <@slashbeast> !
19:40 < Robol> slashbeast: akurat
19:40 < joker186> tak
19:40 -!- Robol was kicked from #united_crew by slashbeast [jebut]
19:40 -!- Robol [~robol@ziomek.wyklady] has joined #united_crew
19:40 < Robol> nie blefowal

#9441 +(22)- [X] [13 komentarzy] (2006-10-25 22:07:41)

1173 (2006-10-25 00:41:50) Usuń komentarz
Poratuję sytuację...

Student do kolegi: - Jeśli do jutra dziekan nie odwoła swoich słów, to wypierdalam z tej uczelni!

- A cóż on ci takiego powiedział?

- "Wypierdalaj z tej uczelni!"

;]

#9442 +(20)- [X] [0 komentarzy] (2006-10-25 22:11:59)

< caq> siema
< caq> macie jakas strone z ksiazka albo czyms takim do c++?
< SeC-> www.google.com
< caq> a cos bardziej dokladniej?
< viedzma> poszukaj sobie
< SeC-> a dokladniej to wpisz c++ tutorial
< caq> jakbym umiam to bym poszukal ale jestem za glupi:P
< SeC-> to nie masz sie co brac za c++
< caq> zartuje przeciez
< SeC-> ta? dalem sie nabrac :)

RSS Feed
0.1890s 7892 zatwierdzone cytaty; 272 oczekujące na zatwierdzenie; średnia ocen 7.2305