pr0n.pl pr0n.pl - Cytaty z 14 sierpnia 2006

#6734 +(6)- [X] [32 komentarze] (2006-08-14 14:03:52)

:: Gibon zmienia status na 'Pojebany dzień się zapowiada'
<Gibon> obczaj to
<Gibon> rano jakiś bej latał po chacie jak babka wracała to właśnie wychodził
<Gibon> ojebała mnie że nie zamknąłem drzwi jak spałem
<OrSoN> ee.. jakis obcy gosciu sobie wlazl?
<Gibon> a pół godziny temu wpadają ziomki starej cześć paweł twoja mama będzie za pół godziny
<Gibon> no raczej nikt z moich kolegów..
<OrSoN> lool
<Gibon> zdejmują buty, kurtki
<Gibon> a teraz paweł powiedz mi gdzie masz olej, cebulkę i jajka
<Gibon> ja: O_O
<OrSoN> rotfl
<Gibon> ale chuj daję olej jajka jadę do sklepu po szluga
<Gibon> wracam gościu sobie siedzi pije herbatę z naszych torebek i wpierdala nasze wafelki
<Gibon> a gościówka coś smaży

#6744 +(22)- [X] [13 komentarzy] (2006-08-14 23:48:41)

<ona> elo elo 3_5_0
<on> Witam.
<on> Sugeruję Ci wypierdalanie. Reflektujesz?

#6743 +(-4)- [X] [18 komentarzy] (2006-08-14 22:46:42)

-!- t3cz [~t3cz@only.god.can.judge.me] has joined #polska
<t3cz> siema
<Smiglo> akbi sue bue na
<Smiglo> albo sie nie ma
<t3cz> :P
<Smiglo> krzywo palce polozylem :D
<wilq> tez mi sie tak zdarza
<lg21> tja
<lg21> i czasem z 'witaj, kochanie' wychodzi 'wypierdalaj dziwko'

#6723 +(-14)- [X] [7 komentarzy] (2006-08-14 12:46:45)

<@Robol> ja lewa reke uzywam tylko do pisania
<@Robol> ;]
<@KANARIYA> fajnie
<@Robol> rzucam, bije, trze... prawa
<@KANARIYA> a jeszce fajniej jak sie obiema umie;]
<@KANARIYA> to jest super;]

RSS Feed
0.2356s 7892 zatwierdzone cytaty; 272 oczekujące na zatwierdzenie; średnia ocen 7.2306