pr0n.pl Cytat #31443

#31443 +(-2)- [X] [10 komentarzy] (2011-01-18 13:45:01)

<i> Nie mogliśmy znaleźć wtyczki do komputera gazu w samochodzie Blachy

Lukster: Mówiłem Ci, najbezpieczniej dla Ciebie będzie:
a. Rozciąć ten pęk kabli po szerokości i znaleźć wtyczkę
b. Zalepić pianką montażową całą komorę silnika
Blacha: kurwa ale dziwne ona byle przy zbiorniczku od chlodnicy
Blacha: i nie ma!!
Blacha: znikla
Blacha: przeciez pamietam jak podpinal
Blacha: ze strusiem zesmy patrzali
Blacha: hgw
Blacha: zglupialem
Blacha: i nie ma
Lukster: z tą wtyczką jest zupełnie jak z łyżką z Matrixa - wydaje się, ze jest, ale w rzeczywistości jej nie ma
Blacha: kurwa lepiej zeby w rzeczywisosci byla
Lukster: aaaa... w rzeczywistości uczestniczymy w wojnie światów, gdzie maszyny przejęły prym organizmów naczelnych.
Lukster: a Ty się kurwa wtyczką przejmujesz
Blacha: to niech mi kurwa mape w gazie ustawia
Blacha: jak takie madre
Lukster: hmmm...
Lukster: zapytajmy tego gościa
Lukster: http://infobot.pl/r/1UIe
Lukster: powinien sobie poradzić

Komentarze
e tam (2011-01-19 02:32:05)
Nie wierzę.
Miljarter (2011-01-19 03:02:31)
Miljart!
Drwal Onanistaa (2011-01-19 16:41:24)
Dajcie streszczenie.
Ryś Ptyś (2011-01-19 20:18:17)
Żałosne toto...
Ujma (2011-01-19 20:52:11)
kurwa, najpierw zobaczyłem, że cytat jest długi - więc myślę: nie czytam, bo pewnie chujowy. A potem myślę - heh, przeczytam tylko to, co widać - jak będzie kicha, to nie będę czytał reszty. Ale potem myślę - a chuj, przeczytałem to co widać, to już straciłem czas (bo suchar, jak się spodziewałem) i doczytam resztę, może się mile rozczaruję. Chuj, nie rozczarowałem się mile, wręcz rozczarowałem się okrutnie. KTO DO KURWY NĘDZY ZATWIERDZA TE SUCHARY???? Adminie - ujawnij się z imienia i nazwiska, żebym wiedział, komu nie podawać ręki!!!
_To: Ujma (2011-01-20 17:09:51)
Podziekuj pr0nowi za przekazywanie prawdy o świecie. Cały świat to jeden wielki spleśniały suchar. Cieszmy się że chociaż na pr0nie nie ma cenzury. :)
...co nie znaczy że musimy czytać te zjebane cytaty, wiadomo, tu liczą się komentarze :P
Ujma (2011-01-20 21:48:13)
Dziękuję za celne podsumowanie. Zgadzam się w całej rozciągłości.
qqq (2011-01-21 10:18:11)
Ujnia z grzybnia
Ja (2011-01-22 18:23:59)
Dresiarscy gazownicy z beemek piszą żenujące cytaty. Potem normalnie cywilizowani ludzie musza takie gówna czytać...
aaa (2011-02-23 13:49:03)
To cywilizowani ludzie tu jeszcze zaglądają??
Dodaj komentarz
Nick: 
Przepisz kod:kod
  
RSS Feed
0.1765s 7908 zatwierdzonych cytatów; 56 oczekujących na zatwierdzenie; średnia ocen 7.2457