pr0n.pl Cytat #14244

#14244 +(32)- [X] [59 komentarzy] (2007-11-22 22:09:23)

<sesuo> znajomi mnie rozwalili, jeden mial opis "cox obudz mnie o 10", a drugi "scalar juz 10, wstawaj!!!"

Komentarze
Ahmed (2007-11-22 23:22:47)
Silence!!! I Kill You!!!
V (2007-11-22 23:23:00)
Piąty. Po prostu piąty. Bez żadnych udziwnień.
644 (2007-11-23 07:55:03)
wypierdolic tych kutasow z pr0ncia!
rozwalony (2007-11-23 07:56:14)
sesuo mnie rozwalił, on wrzucił taki głupi cytat na pr0na!!!
sesuo (2007-11-23 11:02:07)
pierdol sie, pedale
Miljarter (2007-11-23 12:31:15)
Miljart!
pornos (2007-11-23 13:16:28)
wale gruche kiedy sram
pracownia mistrza Jana (2007-11-23 13:26:39)
Miljarter to pornos xD
pracownia mistrza Jana (2007-11-23 13:28:08)
scalar to cos xD
kodostary (2007-11-23 13:49:08)
ave satan!!
franc ka (2007-11-23 14:50:59)
kod 2000
to jak ten no, ilość mleka w mleku od krowy
Bond, James Bond (2007-11-23 15:25:54)
Miałem kod 007 ;>
Miljarter (2007-11-23 15:41:49)
Miljart!
sesuo (2007-11-23 15:56:35)
ej sesuo nie pisz za mnie :[
sexowna nowojorczanka (2007-11-23 15:58:11)
4325
miodzio (2007-11-23 16:07:22)
Moglibyście mnie jutro obudzić o 9? Proszę Was, to ważne.
Miljarter (2007-11-23 17:13:49)
Znowu się szmaty pode mnie podszywają. Miljart!
dostarczyciel (2007-11-23 19:02:31)
http://twoja-stara.org/szity/scofield.jpg
sexowna nowojorczanka (2007-11-23 19:30:06)
booo
dhfg (2007-11-23 19:41:36)
KOD 6262
a ja ktora jestem?
mama muminka (2007-11-23 20:15:26)
@dhfg - 27 :F

______ its me only me
kakało (2007-11-23 20:17:25)
http://pl.youtube.com/watch?v=OC8wbDcJ4xE
Eustach (2007-11-23 20:49:46)
Czasem się zastanawiam kto klika w "+" przy cytatach tego pokroju.
franc ka (2007-11-23 22:14:07)
jak to kto
Twoja stara
pies (2007-11-23 23:08:52)
pies psowi nie taki sam.
a chcialem byc trzfarty ; /
Eustach (2007-11-23 23:16:05)
Nieprawda, moja starea klika w minusiki. Jesteś w błędzie, mój drogi.
pracownia mistrza Jana (2007-11-23 23:45:45)
kakało to mama muminka xD
naleśnikowy morderca (2007-11-23 23:59:14)
nie znam sie na tym wiec zabiore glos...
wogole to ksywka nalesnikowy morderca jest zbyt malo grozna i zlowieszcza i generalnie nie przywodzi na mysl armagedonu, wiec od teraz mozecie mnie nazywac SEJTAN FAKA!!!!!!!raz!1!!11
sejtan faka (2007-11-24 00:00:29)
oooooooouuuuuuuuuu jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!11!!!1!1

ticz czildren uorszip sejtan hłe hłe hłe...
Nickt (2007-11-24 01:33:00)
Dobry cytat. Uhahałem się. Na pewno zasługuje na lepsze komenty niż ten spam na początku.

Jeśli nick "naleśnikowy morderca" jest nieużywany to bym go sobie wziął i używał jak będę miał jakiś beznadziejny token do którego się wstyd przyznać.

Token 961 - zupełnie jak chrzest Polski :D
sejtan faka (2007-11-24 02:27:43)
naleśnikowy morderca umarl. a nicka do popisywania sie beznadziejnymi tokenami to juz jak widzac masz.
twoja stara ma token 961 hłe hłe hłe...
naleśnikowy morderca (2007-11-24 02:44:34)
pogłoski o mojej śmierci są mocno przesadzone, żyję tylko cały czas dostaję beznadziejne tokeny (teraz mam 9263 :/)

takie porządne 3cyfrowy tokeny o znaczeniu historycznym jak 961 mi się już nie trafiają :(
pracownia mistrza Jana (2007-11-24 13:08:40)
naleśnikowy morderca to Nickt xD
mistrz Jan (2007-11-24 13:58:30)
[quote]naleśnikowy morderca to Nickt xD[/quote]

Ale zes nasmieszyl. Ho. ho. ho.

Btw. Wracaj kurwa do robienia loda a nie piszesz komentarze na pronie!
pornos (2007-11-24 14:07:36)
WALE GRUCHE KIEDY SRAM ! !
xblind (2007-11-24 14:17:20)
Chrzest Polski by
xblind (2007-11-24 14:18:38)
Chrzest Polski był w 966 roku... znawcy historii :P

P.S. Safari suxx.
Janusz (2007-11-24 15:53:04)
a skad wiesz? zyles wtedy? pradziadek mi opowiadal jak bylo naprawde. szkola klamie!!!
wawalnik (2007-11-24 15:54:23)
Ten portal powoduje zanik mózgu u niektórych osób :D
pornos (2007-11-24 17:02:35)
WALE GRUCHE KIEDY SRAM ! !
wawalnik (2007-11-24 17:33:01)
miałem token 4447. nie macie mózgu.
sonrop (2007-11-24 17:33:18)
SRAM KIEDY GRUCHE WALE!!
nospor (2007-11-24 19:31:13)
GRUCHE WALE KIEDY SRAM ! !
franc ka (2007-11-24 23:17:15)
a Big Bang był 50000000000000 lat temu
...babcia zapisała w pamiętniku
Nickt (2007-11-25 03:54:01)
Faktycznie. Chrzest Polski miał miejsce w 966r. A 961 to oczywiście data bitwy pod Grunwaldem.
Przepraszam za zamieszanie, nie edytujcie Wikipedii!
xblind (2007-11-25 13:33:09)
Bitwa pod Grunwaldem - 15 lipca 1410 o godzinie 12. Początkowo Jagiełło i Witold mieli najechać na Malbork przez Czerwińsk, lecz krzyżacy domyślili się, gdy armie powyżej wspomnianych pojawiły się nad Drwęcą. Efektem tego było przerzucenie znacznych sił krzyżackich na pola grunwaldzkie, gdyż ich rokowania dot uderzenia sił polskich na Gdańsk okazały się nietrafne.
Popełnili w ten sposób błąd, gdyż armia polska, połączona z litewską oraz najemniczą złożoną z tatarów, czechów i rusinów, ukryła się w lesie, gdy krzyżacka pod wodzą Ulricha von Jungingena znajdowała się w środku pola - tego dnia dość mocno świeciło słońce, tak więc taktyka Jagiełły, wg której krzyżaków miały wymęczyć upały sprawdziła się w 100%. Najlepsza armia świata (i najbardziej zbrojna) nie miała po tym sił na równą walkę z armią opowiadającą się po stronie polaków, dlatego taki był rezultat.
Po bitwie Jagiełło popełnił błąd, gdyż nie zdecydował się na dalszy marsz w kierunku Malborka, ponieważ większość mocno zbrojnej jazdy i najlepsze (elitarne jednostki) poległy na polach Grunwaldu.
omg (2007-11-25 14:25:56)
omg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
jeśli naprawde chrzest polski był w 966 to nadchodzi apokalipsa ! odwróćcie "9" a sie przekonacie !
poza tym mam kod 6222, jeśli 2 przyjąć jako x a pierwszą cyfrę przyjąć jako wartość iksa to mam kod 666 !!
mam kota (2007-11-25 14:29:45)
mam kod 6707 ! bitwa pod grunwaldem
pracownia mistrza Jana (2007-11-25 14:31:14)
xblind to pornos xD
pornos (2007-11-25 20:58:41)
pornost to xblind a xblind to pracownia mistrza Jana xD
kodostary (2007-11-25 21:47:12)
a ja to kto?;> ziomki no kto?;>;>;>;>:>:*:*:*:*:*:*
xblind (2007-11-26 02:34:02)
xblind jest xblindem, a nie jakimś pornosem, czy co gorsze... pornostem.
eurogirl (2007-11-26 15:16:03)
Nie kłam :P jesteś pornostem ;) heh
xblind (2007-11-26 16:01:59)
Nie. Zwykłym, skromnym xblindem.
wawalnik (2007-11-26 16:24:22)
Ziemniaki, ziemniaki, ziemniaki....
franc pe (2007-11-26 16:32:47)
i porosty
pornos goli się patelnią
pracownia mistrza Jana (2007-11-26 19:35:09)
kodostary to eurogirl xD
eurogirl (2007-11-26 22:21:24)
a pracownia mistrza Jana to delikatesy boskiego Piotra Rubika... bla bla bla ;p
Pheat (2007-11-28 11:05:49)
Mam ryj jak tatarskie siodło...

PS miałem token -500, bo mam głęboką cipkę zamiast chuja.
Dodaj komentarz
Nick: 
Przepisz kod:kod
  
RSS Feed
0.1749s 7908 zatwierdzonych cytatów; 73 oczekujące na zatwierdzenie; średnia ocen 7.2456