pr0n.pl Cytat #13449

#13449 +(4)- [X] [9 komentarzy] (2007-09-25 15:42:18)

<b> niech ktoś mi powie co obrazek Phaeta robi na stronie tytułowej dzisiejszej 'Trybuny'
<b> pisze ze jego
<poooo> z pr0na do trybuny ?
<dzik> a mnie nawet na bashu nie ma!

Komentarze
qwe (2007-09-26 10:26:07)
aaaaaaaaaa pierwszy
bzium (2007-09-26 12:33:19)
i chuj ci w odbyt
Phaet (2007-09-26 14:38:27)
Widać trybune kupują nawet tutaj :)
tutaj (2007-09-26 14:46:47)
mówi się tuteje
odpowiedź: NIE, wcale nie
rasta jerz (2007-09-26 15:04:46)
Trybuna jest bardzo dobra! tlkyo trzeba uwazac przy zawijaniu bo sie łątwo drze
Pan Shary (2007-09-27 03:21:13)
nie kupuje trybuny, wole zwykly szary 0.4pln/rolke
o jaki obrazek chodzi? zapoda ktoś screena?
skąd tam się wziął obrazek phaeta?
szary (2007-09-27 03:24:05)
ok juz widze, dzieki Phaet :*

http://img254.imageshack.us/my.php?image=ukadmr6.png

http://phaet.mylog.pl/komentarze.php?id=5281158
xblind (2007-09-27 04:36:09)
No dobra. Trybuna... ale na jakim stadionie?
Kloc (2007-09-30 16:04:34)
rasta jerz - ciekawe czy pod tymi kolcami kryje sie duziiia armatka....chetnie bym cie wyjebal w tyleczek
Dodaj komentarz
Nick: 
Przepisz kod:kod
  
RSS Feed
0.1818s 7908 zatwierdzonych cytatów; 54 oczekujące na zatwierdzenie; średnia ocen 7.2457